WARSZTAT WARSZAWA PRAGA PÓŁNOC
Elektryka mechanika klimatyzacja
Przystępne ceny
Zaufany mechanik
WARSZAWA PRAGA PÓŁNOC
Zajmujemy się mechaniką, klimatyzacją, elektryką samochodową oraz diagnostyką samochodową od prawie 20 lat. Ciągłe szkolenia, nowe narzędzia dostosowane do najnowszych aut pozwalają nam unikać pomyłek i niedoróbek.
Stawiamy na wysoką jakość i bezpieczeństwo napraw – nie praktykujemy druciarstwa i unikamy zamienników niskiej jakości !
Serwis olejowy
Wymiana filtrów
Klocki / tarcze
Sprzęgła / skrzynie
Naprawy bieżące
Nabijanie klimatyzacji
Naprawy bieżące i serwisy okresowe
OFERTA WARSZTATU WARSZAWA PRAGA PÓŁNOC
Oleje i filtry
Niektórzy hołdują zasadzie „co 10.000 km lub co 12 miesięcy”, ale postęp w silnikach i oleju sprawił, że te wytyczne stały się przestarzałe. Wielu producentów samochodów stosuje okresy wymiany oleju co 10.000 lub nawet 20.000km. My sugerujemy interwał 10 tyś km lub 12 mies.
Klocki i tarcze
Hamulce tarczowe są powszechnie stosowane w samochodach osobowych, ale ze względu na ich stabilną pracę przy wyższych prędkościach i odporność na zanikanie siły hamowania, wkraczają do segmentu pojazdów użytkowych, gdzie wybierano hamulce bębnowe.
Diagnostyka elektroniczna
Diagnostyka samochodowa wykonywana jest najczęściej w salonach sprzedaży – autosalonach dealerskich i u mechaników. Wymaga dobrego komputera diagnostycznego nie tylko kasującego błędy ale wskazującego problemy w komponentach samochodu.
Układ wydechowy
Układ wydechowy działa poprzez kilka elementów, które zbierają spaliny z cylindrów silnika i usuwają szkodliwe substancje, jednocześnie redukując hałas i uwalniając spaliny z dala od pojazdu.
Układ napędowy
Układ napędowy Twojego pojazdu przenosi moc z silnika i skrzyni biegów na koła. Chodzi o osie, półoś, koła, przeguby i dyferencjały. Te komponenty radzą sobie z pełną siłą twojego pojazdu.
Układ kierowniczy
Siła kierowania przenosi się na koła poprzez system przegubów obrotowych. Zostały one zaprojektowane tak, aby umożliwić poruszanie się kół w górę iw dół wraz z zawieszeniem bez zmiany kąta skrętu.
Naprawy silników
Wykonujemy wszelkiego rodzaju naprawy silników, a także wymieniamy całe silniki. Jednak większość wymian silników czeka klientów którzy oddali auto do innego warsztatu skąd potem silnik wyjechał nienaprawiony, rozebrany i zdekompletowany.
Naprawy klimatyzacji
Możesz nie zdawać sobie sprawy, że klimatyzacja samochodowa wymaga regularnej konserwacji i serwisu podobnie jak reszta pojazdu. Coroczne osuszanie instalacji przy spuszczaniu czynnika chłodzącego oraz wymiana filtrów kabinowych to podstawa serwisowa.
Naprawy zawieszenia
Zawieszenie samochodu skutecznie łączy nadwozie pojazdu z jego kołami, zapewniając kontrolę i stabilność na drogach. System zawieszenia składa się z opon, sprężyn, amortyzatorów i drążków, które współpracują ze sobą, aby utrzymać kontakt kół z drogą.
Spawanie progów
Progi w nowoczesnym samochodzie to jeden z elementów konstrukcyjnych karoserii. Ze względu na swoje umiejscowienie są najbardziej podatne na rdzę przez działanie wody, roztworów soli, oraz uszkodzeń piaskiem i kamieniami spod kół samochodu.
Wulkanizacja
Sugeruje się wymianę opon na nowe co około 6 lat bez względu na ich stan wytarcia – istnieje kilka czynników, które mogą powodować dodatkowe zużycie opon, które zmuszają kierowców do częstszej ich wymiany: zła zbieżność, zużyte zawieszenie, złe ciśnienie.
Pranie tapicerki
Fotele w samochodzie, czy to tapicerowane skórą, czy tkaniną, mają ciężkie życie. Nawet najbardziej ostrożny właściciel może zostawić na nich okruchy, brud i plamy z rozlanych napojów, jedzenia. Wygląda to dość nieprzyjemnie i może powodować trwałe uszkodzenie.
Pisali o nas
Jakość, pewność, bezpieczeństwo…
Auto które Państwo przyprowadzacie do nas na serwis musi być naszym oczkiem w głowie – zarówno pod kątem zachowania czystości w środku, jak i na zewnątrz (folie na siedzeniach, stretch na kierownicy). Powierzacie nam Państwo swój dobytek o który my dbamy do czasu odbioru z naprawy.
Niestety ale zdarzały się sytuacje, gdzie w warsztatach, na myjniach, czy w miejscach trudniących się detailingiem były dorabiane kluczyki i służyły potem do kradzieży aut – uprzedzamy przed zostawianiem samochodów u mechaników bez referencji i opinii w internecie. Łatwo to można zweryfikować!
Wstawiając samochód do mechanika chcecie Państwo mieć pewność że auto nie ulegnie uszkodzeniu, nie będzie służyło do celów prywatnych, że firma posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej – czyli OC firmowe, które pokryje jakąkolwiek szkodę nieumyślną gdyby taka miała miejsce. W życiu zdarzają się gradobicia, pożary czy awarie podnośników. Właśnie od takich przypadków chroni ubezpieczenie warsztatu…
Dbamy o zachowanie procedur a wszystkie kluczowe składowe usługi są podwójnie sprawdzane.
Wolimy o jeden raz więcej sprawdzić dokręcenie kół niż doprowadzić do sytuacji w której okaże się że śruby się poluzowały!
Mechanik Warszawa : Bemowo, Białołęka, Bielany, Mokotów, Ochota, Praga Południe, Praga Północ, Rembertów, Śródmieście, Targówek, Ursus, Ursynów, Wawer, Wesoła, Wilanów, Włochy, Wola, Żoliborz, Góra Kalwaria, Kobyłka, Konstancin Jeziorna, Legionowo, Łomianki, Marki, Otwock, Piaseczno, Pruszków, Raszyn, Sulejówek, Ząbki, Zakroczym, Zielonka
Solidny i polecany mechanik w Warszawie? To my!
Jeśli chcesz dokonać wyceny usługi zapraszamy do umówienia wizyty.
Przyjmujemy klientów jedynie z wcześniej dokonanymi rezerwacjami na określoną godzinę.
Każde opóźnienie prosimy zgłaszać telefonicznie….
Zachowanie standardów na poziomie salonu
Lata doświadczeń na różnego rodzaju samochodach, motocyklach a nawet silnikach łodzi motorowych dają pewność że Państwa pojazd trafi we właściwe miejsce.
Zaufanie klientów
Mamy rzeszę stałych klientów którzy nie zmieniają mechanika od lat.
Wysokie oceny
Wysokie opinie na temat naszych usług dają obraz jakości i profesjonalizmu.
Oleje
Każda marka i silnik wymagają innej specyfiki oleju silnikowego. Stosujemy najlepsze oleje z testów konsumenckich: Motul, Valvoline, Total,Liqui Moly, Texaco, Mobil, Shell, Petronas, Castrol, Millers Oil, Fuchs, Ford, Elf, oraz GM.
Filtry
Filtry zarówno kabinowe, jak i silnikowe dobieramy wg. specyfikacji i wymogów producentów samochodów używając najlepszych: BOSCH, MANN-FILTER, FILTRON, JAPANPARTS, FEBI BILSTEIN, MAHLE ORIGINAL
Klocki
Bardzo ważny element wpływający bezpośrednio na bezpieczeństwo. Używamy: Power Stop, EBC Brakes, Hawk, Stoptech, Ferodo (DS), Textar, Brembo EBC, Road House, TRW, Ferodo Premier, ATE Standard
Tarcze
Standardowe, sportowe czy ceramiczne renomowanych producentów, takich jak: ATE PowerDisc, Bosch, Brembo, Ferodo, Textar, TRW, Zimmermann Sport, Power Stop.
Opony
Nowoczesne produkty korzystające z zaawansowanych technologii Bridgestone, Continental, Dunlop, Goodyear, Michelin, Nokian, Pirelli czy Yokohama.
Rozrządy
Zawsze polecamy kupować wyłącznie zestawy rozrządów wraz z pompą wody producentów takich jak: INA która ma 45% rynku. SKF, Contitech, FEBI.
Bo życie zależy od jednej śrubki
Zajmujemy się mechaniką, klimatyzacją, elektryką samochodową oraz diagnostyką samochodową od prawie 20 lat. Ciągłe szkolenia, nowe narzędzia dostosowane do najnowszych aut pozwalają nam unikać pomyłek i niedoróbek.
Zajmujemy się mechaniką, klimatyzacją, elektryką samochodową oraz diagnostyką samochodową od prawie 20 lat. Ciągłe szkolenia, nowe narzędzia dostosowane do najnowszych aut pozwalają nam unikać pomyłek i niedoróbek.
Zadowoleni klienci
Ostatnie realizacje
Wymiana rozrządu
Volkswagen Golf V
Łatwo i przyjemnie. Silnik 1.9 TDi starej generacji to majstersztyk. Wytrzymałe, ekonomiczne, mocne…
Wymiana klocków
Mercedes S-klasa
Klocki i tarcze do tak ciężkiego muszą być wytrzymałe aby się nie przegrzewać i dobrze hamować nawet przy 200km/h
Oleje, filtry
Volkswagen Golf VII
Klasyczny serwis co 10.000 km to nieznaczny wydatek a oszczędza silnik i turbinę małego diesla 1,6 TDi